onsdag 5 oktober 2011

Tilda i Mitt Liv

Vill lyfta fram mina nyfunna vänner Tilda Änglarna. Sen jag såg en för första gången va det Kärlek! När jag öppnade Webb-shopen tog jag snabbt beslutet att Alla skulle få möjlighet att ha en egen Tilda hemma. Eftersom att Änglarna är helt handgjorda och ett handarbete av hög klass, av flitiga och duktiga hantarbetare och inte säljs fabriksgjorda, behövde jag komma i kontakt med någon som ville vara leverantör till shopens "Tilda Kollektion". då fann jag Pernilla via hennes blogg http://pillaz.blogg.se/
och vi kom snabbt överrens om att ett gäng Tilda skulle få komma till oss och vår butik.

Dessa fantastiska Änglar är Så roliga och lätta att inreda med. Jag lägger med några bilder på de Tilda som finns i Shopen just nu! Där står också mer fakta om Tildorna
Har du ingen idé till "gå bort present", födelsedagspresent eller någon annan gåva till en speciell person är detta en mycket uppskattad. Jag skulle iallfall bli superglad om jag fick en!! och du! ...man kan aldrig få för många!






Ha nu en riktigt Skön kväll!!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar