fredag 21 oktober 2011

Ledig fredagkväll med Tusse, så härligt! Har varit en sväng förbi svärföräldrarna i deras mysiga stuga nu på eftermiddagen. Passade på att plocka mossa, lingonris och lite granris till mitt blomarrangemang där innan vi tog en kopp kaffe tillsammans med dom. Ni ska få se resultatet imorgon när jag gjort helt färdigt i matsalen!

För ett tag sedan fick jag ett vintips av Linda (min underbara arbetskamrat på "Café GóBiten") och idag tog jag en sväng in på Systemet för att köpa mig en flaska. Vinet heter "Victoria Reisling". Det måste vara ett väldigt populärt vin eftersom helflaskorna var slut så det fick bli en halvflaska till mig! Mitt betyg på vinet får 4,5 av 5 möjliga.



Nu står Laxen i ugnen och potatisen kokar så snart blir det Underbar fredagsmiddag!

Ha en skön Kväll nu!
//Annica

3 kommentarer:

  1. Hej Annika,
    Vilken fin blogg du har!

    Du är ju riktigt pysslig av dig och gör jättefina arrangemang! Härligt!:)

    Ha en bra helg!

    Kram
    Annika

    SvaraRadera
  2. visst var vinet gott!!/linda

    SvaraRadera