tisdag 4 oktober 2011

En stund i Trädgården

Idag har det varit en fantastisk höstdag. Det gäller ju att ta vara på dessa dagar nu när det kanske inte är så många kvar innan kylan kommer.
Efter en skön promenad i solskenet gjorde jag en äppelpaj av de sista äpplena från trädet i trädgården. Jag vet! det är ju Kanelbullens dag idag men jag valde trots det att satsa på en hemgjord äppelpaj med vaniljvisp.

Dukade upp för fika i trädgården med en mysig pläd och självklart använde jag det Supercharmiga Trädgårdsbordet som vi också säljer i Webb-shopen . Det är ju bara Så Shabby Chic!! Jag tycker ju inte att bordet gör sig bara i trädgården utan passar lika bra i inredningen inomhus! 
Passade på att använda det ärvda porslinet från farmor som jag tycker så mycket om. Det är en Gustavsbergs service i grönt och svart.



//Annica

1 kommentar: