tisdag 18 oktober 2011

Drömmar

En dag hemma började med en mysig sovmorgon tillsammans med Lisa. Hur mysigt får man ha egentligen..  :)

Idag har jag målat det sista på matsalsmöblerna, tror jag ska tilläggas! Det skulle kanske kunna strykas på en sista gång men de får stå här i vardagsrummet så får jag suga på den karamellen över natten.
När det är helt färdigt och möblerna står på plats i matsalen får ni självklart resultatet i form av bilder! Tänker mig något slags arrangemang på bordet i form av en blomstergrupp i höstens tecken, det blir nog toppen!

När det är så här ruggigt och regnigt som det varit idag längtar jag mer än någonsin efter ett badrum med ett badkar. Bara att få inreda ett skulle vara helt fantstiskt! Bad/duschrummet är förmodligen vårt nästa projekt i huset, vi får se när det blir verklighet. Till dess får man drömma och nöja sig med insperationsbilder, jag bjuder på en.



Ha en fortsatt trevlig kväll nu!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar