tisdag 11 oktober 2011

Mot Stockholm

Idag packade jag och Lisa ihop oss tidigt för att åka och hämta de efterlängtade matsalsmöblerna. Gjorde lite kaffe i en termos, bredde en macka och lite gott till tjejen i knäet förstås som frukost på vägen. Mysigt!!



Vi lyckades hitta direkt och allt gick verkligen jättesnabbt. Inga köer trots att Tusse trodde det :)

Kom hem precis och lyft in alla stolar och smådelar så nu ser det ut som ett helt virrvarr av stolar
i rummet här hemma. Bordet rår jag inte på själv så det får vänta några timmar till jag får hjälp.




Visst är väl detaljerna helt underbara?

Nu ska jag fara ner en sväng till färghandlaren nere på stan och se om jag får tag det som behövs för att förvandla möblerna till Shabby Chic!

Kram på er sålänge
//Annica

1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att se resultatet sen! Och så får du berätta hur jag ska göra med mina möbler =) Kram

    SvaraRadera