måndag 3 oktober 2011


Så vem är då Hulda som propert står med händerna över en stolsrygg , så välklädd och med en detalj såsom en "tassle" hängades nertill i bild? Jo, Hulda är min pappas farfars mamma.
Jag tyckte att hon var det perfekta valet av logga när det var dax att bestämma sig för en. För mig står hon för det gamla, vackra, genuina och antika och jag kan föreställa mig hur Underbara möbler och inredningsdetaljer Hon valt att pryda sitt hem med. Det skulle förmodligen gå hand i hand med delar av min inredning idag. Detta tillsammans med att hon faktiskt är nära släkting och att vi delar samma efternamn gjorde att det inte var ett svårt val för mig.
Att inreda med antikt och nytt är även det något som jag tycker mycket om och det vill jag att
webb-shopen "Hulda Antik & Design" ska insperera till.

Vill slå ett slag för att leta upp gamla släktingar och dessa underbara gamla porträtt och låta de pryda en vägg i huset. De är Såå dekorativa och dessutom ger det en viss värme och väcker iallafall min insperation ett snäpp! Jag har valt ramar till dessa foton i guld i olika varianter som jag fyndat på loppis. Unika ramar till Unika foton...

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg! Kul att vår gamla släkting Hulda får nytt liv =)
    Kram

    SvaraRadera