torsdag 27 oktober 2011

Hemma och Blond igen

Det blev en lång dag idag! Har varit hos Bästa Mamma och fått håret blont igen nu på kvällen. Tänk att jag Alltid väntar för länge mellan varje gång jag gör något åt utväxten! Det är ju en så skön känsla att vara nyslingad! Vi hann med middag och fika också, mysigt!



Har äntligen fått iväg ett gäng visitkort till med posten till Öland dit "Carro kompisen" flyttat. På macken där hon jobbar har mina visitkort gått åt som smör så de behövdes laddas på med nya, roligt!
Vill Ni ha visitkort skickade till Er för att dela med er av eller sätta fram på lämpligt ställa får ni gärna höra av er! Bara att maila mig på annica@huldaantikdesign.se

Har lite Nytt från "Hulda Antik & Design" också... I december kommer vi att ta hem en klädkollektion för Webb-shopen. Självklart kommer temat att vara Romantiskt och Lantligt!  Bara hålla ögonen öppna :)

God Natt nu Alla
//Annica

2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Hade oxå velat vara med er igår. Får ta och träffa mamma tillsammans snart igen! Kram //Ida

    SvaraRadera
  2. hej älskade annica!
    Ge mig en bund visitkort så kan jag lägga i personalrummet :)

    ahmanda

    SvaraRadera