söndag 2 september 2012

Ur mitt Galleri

Under helgen har jag färdigställt  två stycken tavlor, man kan säga att de har samma tema. Jag målar med både Akryl och Olja och blandar gärna dessa båda i samma tavla.


Jag tror minsann att staffliet mitt har fått ben, då blev golvet en bra arbetsyta..

Så vad har jag då åstadkommit nu senast?

                                                   "Ur Askan" 60*50 cm


                                                     "Stilla Knytt" 70*50 cm.

Skulle Du vara intresserad av någon utav tavlorna så går det bra att maila mig annica@huldaantikdesign.se
Jag leverarer gärna tavlorna personligen om det är rimligt avstånd.

Har faktiskt några tidigare tavlor som flyttat ifrån min ägo men som jag har bilder på.

                                             Den här målningen gjorde jag får flera år sedan.
                                             Den är Enormt stor och målad i Akryl.

                                                   Målning i Olja.


Kanske har Ni sett något som skapar reaktioner av något slag? Ni får gärna kommentera, jag har nämligen förenklat kommentarsfältet så att den funktionen ska bli mer tillgänglig :)

Kram på Er!
//Annica

4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är kära syster!!!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Jag håller med! / Gamla grannen på 31:an

    SvaraRadera
  3. Så får jag dDå lägga ytterligare en sida av den artistiska Annica till mina andra (undrar hur många dimensioner denna tjej har :-).
    Denna Forsbolstjej som jag lärde känna av en slump för ett par år sedan och som blivit en av min kameralins mest omtyckta motiv.

    Måhända får denna bloggs lyckliga besökare se ytterligare något smakprov på modellsidan av denna mångkunniga unga dam.

    Tavlan "Ur Askan" ger mig en känsla av hur lätt, lätt som en fjäder, allt förgås av eld men hur livet i alla fall kan fortsätta spira.

    Staffliet måste hittas !
    /anser ANDERS

    SvaraRadera
  4. Tack Snälla Ni alla för era fina ord!

    ...och du Anders, jag hoppas få skapa konst med dig i form av foto framöver!

    Tack alla igen!

    SvaraRadera