söndag 9 september 2012

TÄVLING!! TÄVLING!! TÄVLING!!

Just nu har Du chansen att Vinna ett smycke som är en av våra Nyheter i Butiken,  det är ett superfint Oversize Halsband med en stor berlock.
Berätta gärna för Vänner och Släktingar om Tävlingen så har de också chansen till vinsten!
 
 
 
 
Vill du vara med och Tävla om Oversize Halsbandet så gör du följande...
1. Gå in på Webb-butikens förstasida www.huldaantikdesign.se och dela Sidan på FB. Det finns en liten FB symbol i högra spalten på Förstasidan.
2. Skriv sedan en kommentar på Bloggen i detta Inlägg om varför just du ska Vinna. Glöm inte skriva
"avsändare" och din mailadress efter ditt Inlägg!


På Söndag den 16/4 presenterar jag den dragna Vinnaren i ett Inlägg på Bloggen.


Lycka till!!!
//Annica

3 kommentarer:

  1. Hej Annica! Jag vill väldigt gärna vinna halsbandet då jag tycker det är väldigt fint och skulle ofta och gärna använda det!
    Kram
    Anna Sundkvist

    SvaraRadera
  2. Hej Annica! Jag skulle gärna vilja vinna detta halsband då jag skulle ge det till min underbara mamma som ställer upp i alla väder.

    Cindy Malmsten

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill vinna halsbandet för att jag ska på bröllop och vill ha något snyggt runt halsen!

    Mvh Jenny Karlsson, Jönköping

    SvaraRadera