måndag 24 september 2012

En tavla har levererats

Har haft en härlig helg! Besökte en god vän i fredags, vi åkte lite sportbil och avslutade kvällen på en mysig krog med livemusik, härligt och väldigt roligt!

Idag har jag varit och levererat en utav tavlorna som jag visade på Bloggen i tidigare inlägg. Det är verkligen kul att det man gör och inspireras av kan ge någon annan gläje!


 


Jag har självklart redan nya ideér och hoppas kunna presentera nya tavlor på Bloggen framöver! Är Du intresserad av en tavla målad och signerad av mig, kanske med egna önskemål kring motiv som jag kan tolka på duken går det givetvis bra att kontakta mig!

Ni har väl inte missat den nya Rubriken i Butiken som heter "Huldas Hantverk"?! Gå in och kika annars, just nu finns värmande
och charmiga vetekuddar där som dessutom är en fin present till någon du bryr dig mycket om!

Ha nu en fortsatt fin dag!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar