torsdag 13 september 2012

Att trivas..

Jag inser nu att jag verkligen trivs i de nya Kläderna från "Miel". De är sköna och än bättre, otroligt vackra! Vardagslyx är väl att få ha på sig kläder där man känner sig speciell och där det finns något Extra i designen och det lever dessa upp till utan tvekan!
Idag har jag klätt mig i en spetsklänning, som jag haft sen tidigare, men över den "Jacka Anna" i puderrosa som vi fick in i Butiken igår. Nertill har jag satt på mig de snygga Sneakers skorna med krokomönster. Grrr ;) Även de kan beställas i Butiken förstås!

Idag köpte jag hem några delikata Macroner från Café GoBiten, en äkta fransk delikatess! Man kan säga att det är små marängkakor med en creme emellan. Superfina i min lilla kakburk och riktigt goda förstås!




Den fina Kakburken som även kan användas som sockerskål eller något annat kan man också beställa hos oss!


Nu en God kopp kaffe till mig.
Ha en fin Kväll nu alla!
//Annica

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jättefin blogg och jättefin hemsida! Hittade ett sååå fint visitkort när jag var i Hallstavik sist och blev nyfiken på Hulda Antik & Design!
    Hoppas jag kan besöka dig när jag åker dit nästa gång...många trevliga saker!
    Ha en fin helg...
    Titti

    SvaraRadera
  2. Hej Titti!

    Tack Snälla för dina fina ord om Blogg och Hemsida, det glädjer verkligen!
    Såg att du också har en fantastiskt fin Blogg med underbara bilder
    och med "Shabby" tema.. härligt!

    Bara att höra av dig om det är något!

    Mvh Annica

    SvaraRadera