fredag 9 december 2011

Varmt Välkomna till Butiken!

Idag är en bra dag! Tusse är Fredagsledig och vi har haft sovmorgon och långfrukost framför tv:n, tänt lite ljus medan stora snöflingor singlar ner utanför fönstret.


Snart blir det till att klä på Lisa vinterjackan för att gå ut i skogen en sväng, vi ska nämligen samla lite granris att ha utanför Butiken när vi har Öppet på Söndag. Jag hoppas förstås att många tar sig hit även om det
är snöigt och kanske rent av halkigt på vägarna. Mellan kl. 11-15  finns jag och Anna med sina hantverk på plats med kaffe, glögg och kaka redo!


Jag tänkte passa på att ge er ett litet Julklappstips nu när vi börjar närma oss Julafton! Hattaskar är ju något som är jättefint att inreda ett rum med men också ett utmärkt sätt att paketera in julklappen i, då blir det ju dessutom 2 julklappar i en! Vi har jättefina Hattaskar i Butiken som säljs i tvåpack. In och Kika!



Nu får jag Önska Er en riktigt skön Fredag!
//Annica

1 kommentar:

  1. hoppas ni har haft en bra dag i butiken,du å anna;) å att ni fick många besökare.... jag hade kommit om ni inte valde så kassa tider:) kram kram/linda

    SvaraRadera