tisdag 20 december 2011

Årets Julkalender

Jag måste ju säga att jag verkligen gillar årets Adventskalender! Miljöerna, kläderna, möblerna, historien och
allt är så mitt i prick! Skulle säga att denna julkalender innehåller Massor med Shabby Chic och jag är Inte den som klagar! Vad säger Ni?
Nu börjar det ju gå mot slutet av serien och det är riktigt spännande även om jag ju tror att allt kommer att sluta gott!


Ha nu en toppenkväll! Själv ska jag ta mig en kopp kaffe och en pepparkakskola och njuta för en stund.
//Annica

2 kommentarer:

  1. håller helt me!! missade idag annars har vi suttit som klistrade framför tv:) hoppas du haft en toppen dag! ....jag fick öronhängena idag,ascoola!!!!! kram kram!/linda

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! Örhängena får du visa på Torsdag, blir Såå nyfiken!!
    Kram Annica

    SvaraRadera