måndag 19 december 2011

Tid att sluta Cirkeln

Idag vill jag dela med mig av den sista delen i mitt projekt med Ballerinans Tåspetsskor.
Jag hade en klar bild framför mig när jag började Inredningsprojektet med de fina skorna som jag skulle använda att dekorera en väl vald plats i huset. För att knyta an skorna till något, i det här fallet en del av min historia, ville jag även få till fina bilder varav en ska användas i svartvit form i en passande ram tillsammans med Tåspetsskorna.

Här är en del av resultatet...


Nu vet jag att något Unikt kommer att vara en del av min Inredning. Tack till Fotograf Anders Ström för ett fint samarbete!

//Annica

3 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Kul att du har kvar dom gamla takterna =)

    Kram //Ida

    SvaraRadera
  2. åååå så fint det blev!!!!!/linda

    SvaraRadera