lördag 31 december 2011

Nu Smäller det Snart... Gott Nytt År!!

Idag är det dagen då vi ska lägga ett helt År bakom oss för att blicka framåt mot ett Nytt. För min del ska jag lägga den rasade ladan på vår Gård bakom mig men istället ta Hulda under armen för att höja Butiken till en ny dimension och jag ser mycket fram emot det!
Jag har många ideér om allt ifrån inredning och konst i många former till upplevelser och min vision är förstås att många av dom ska bli verklighet!
Jag vill också passa på att Tacka Alla positiva Vänner, Nära och Kära samt mina Besökare i Webb-butiken och Bloggen för en bra start på ett Nytt företagande! Ni betyder Mycket!! Jag lyssnar gärna på era ideér och önskemål inför År 2012!



Som sagt... Snart Smäller Det!!
Gott Nytt ÅR
//Annica

1 kommentar:

  1. så snygg!!!! å du tänker helt rätt, nu lägger vi allt jobbigt som hänt 2011 bakom oss å ser framimot allt roligt som händer 2012! gott nytt 2012!/linda

    SvaraRadera