onsdag 28 december 2011

Triss i Skor

Har ju på senaste tiden haft lite "dille" minst sagt på att Inreda med Skor. Det är verkligen jätteroligt! När man tittar på ett par gamla skor så berättar de nästan en historia för en. Det finns en otrolig charm i dom!

Tänkte bjuda på Triss i Skor...

 De här gamla barnkängorna har jag hittat på en loppis/antikbod i somras. Nu hänger dom på vår sänggavel om dörrhandtaget på dörren som jag gjort om till just en sänggavel.



Vill man säsongsinreda med skor skulle jag absolut tipsa om att använda ett par gamla skridskor som dörrdekoration i det här fallet. Det skulle också vara supersnyggt att hänga dom över en riktigt gammal krok i hallen te x.


 ..och så detta eviga tjat om mina ballerinaskor. Nu har jag nog bestämt mig för att de får en plats på stolen i Stora Rummet i huset.

Har ni också använt er av Skor i Inredningen? Hur isåfall?

Nu tar jag kväll. God Natt med Er!
//Annica

2 kommentarer: