måndag 26 november 2012

Kyssta Naglar

Har varit hos  Micaela idag och fått en ny design på Naglarna och den här gången blev dom lite kaxigare :)  Svart glitter, detaljer i silver och ett "Kyssavtryck" i rött för det lilla extra, kul!



Efter att ha blivit ompysslad  av naglarna tog jag mig till gymet för träning av Axlar och Bröst, övningarna börjar sitta riktigt bra nu och jag är riktigt taggad för varje pass med vikterna!
Köpte med mig en proteinbar från gymet på väg hem. Ibland kan chokladsuget inte undvikas och varför inte ta en sån här till kaffet efter ett riktigt bra pass  :)

Ha nu en riktigt fin Kväll!
//Annica

1 kommentar:

  1. Jaha ja.
    Då får jag passa mig så att jag inte får en för tuff, tajt och utmanande tjej framför kameran, om hon nu behagar bli förevigad igen och det tror jag att hon vill.

    Nja, kanske, blir hon kaxig, eller ska hon bli en liten docka som inte kan bestämma och styra så mycket.

    Vi som kikar in på den här bloggen då och då märker troligen av om "modellen" är vid liv fast vi inte riktigt vet inriktning och omfattning på Annica´s lilla forum.

    Vännen
    Anders

    SvaraRadera