söndag 4 november 2012

Webb-butik, ett bra alternativ?!

Tänk att vi snart närmar oss adventstider och många diskuterar och förbereder julklapparna redan och visst kan det vara roligt men också kännas väldigt stressigt för många. Jag med många andra kan tycka att det är ganska skönt att handla, välja och vraka bland alla bra webb-butiker på nätet och jag hoppas förstås att just Du hittar någon riktigt fint eller unikt i min lilla Butik. Jag försöker hålla ett utbud med lite av varje men den röda tråden genom Butiken är förstås Inredning, Möbler och Kläder inom Lantlig och
Shabby Chic stil!
Är det kanske något Ni önskar ska finnas i Butiken eller något ni saknar får ni gärna lägga en kommentar nedan!



Den här söndagen har bjudit på en otrolig massa dimma men ett skönt väder för aktiviteter utomhus! Jag tog en promenad med hunden Lisa och bilen på släp, det är träning det ;)

                                  Jag ska tillägga att det va riktigt tufft och kommer därför göra flera försök
                                  på snällare underlag så att man kan utföra övningen en längre stund.

Ha en fortsatt skön kväll nu alla!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar