söndag 18 november 2012

Härliga Söndag

Härliga söndag och det har varit en ganska aktiv dag.  Förutom ett pass på gymet blev det en promenad. Den här gången fick jag med mig kameran för jag ville fånga den stora svanflocken ute på åkern på bild. De har valt att bosätta sig där av någon anledning och jag tycker att det är ganska fascinerande måste jag säga, att så många svanar samlas på samma ställe. Självklart väljer dom inte att hålla till på ett kameravänligt avstånd så bildkvaliteén  blev inte den bästa men ett gott försök från min sida iallafall :)


Så här efter en aktiv dag är det skönt att bara koppla av och det är då man ska ha en sån här "Hotellklocka" att plinga i när man vill få uppmärksamhet, har ni provat? Om inte kan Ni köpa en sån här i Butiken, den är både användbar och samtidigt en mycket fin Inredningsdetalj i hemmet! Kanske en fin julklapp?!


                                                       Min allra finaste Hotellklocka...

Ha nu en fortsatt fin Kväll!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar