lördag 1 december 2012

Mänger med snö över Forsbol

Det har kommit massor med snö hos oss de senaste dygnen och det passar ju jättebra nu när vi har första advent imorgon! Jag passade på att ta ett par bilder innan vi började att ploga och röja snö. Det blir onekligen lite extra jobb så här när det kommer lite mängder med snö :)



 
 
 
Har varit en vända på gymet nu på dan och gjorde ett riktigt toppenpass. Fick lite hjälp och ännu fler grymma övningar av Jimmy som driver gymet, härligt! Full av energi ska jag nu göra iordning mig för kryssning senare ikväll. Jag, Tommy min syster och hennes familj samt pappa med sällskap ska åka med
Viking Line Cinderella och prova på Mannerströms Julbord ombord, såå Mysigt!!
 
Ha nu en riktigt mysig kväll alla!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar