lördag 24 november 2012

Fågelbad

Då har jag ägnat kvällen för konsten och en tavla som jag påbörjade för en tid sedan. Idag kändes det helt rätt att färdigställa den och delar med mig av resultatet till Er.

                                         Fågelbad  70x50 cm

Den är tavlan är målad på duk med Olja och Akryl vilket jag tycker fungerar bra att blanda.
Ni får gärna kontakta mig om det finns intresse för någon av
mina tavlor eller funderingar kring min konst.

Nu är det dags att sova...
//Annica

1 kommentar:

  1. Nu har hon gjort det igen !!!!
    Hur ska vi få stopp på henne ????

    Fast det vill vi nog inte - eller hur ??
    Ni andra som tittar in här och ser hennes skapelser med penseln, visst ska hon ge oss fler bilder att fundera över ??

    Är hon fullfjädrad nu tro ??
    Nej, det finns nog mer känsla att krama ut ur, och överföra från, färgtuben.

    Sagt av Anders (fotografen)

    SvaraRadera