tisdag 24 juli 2012

Fågelholk

Då har jag äntligen hittat Fågelholken med stort F till Butiken. Så snygg och kan ju verkligen passa vart som helst! Jag tänker mig själv att ha den mot min gråa vägg i stora rummet rätt högt placerad så att den inte syns direkt men ett snyggt och stilrent inslag i inredningen när man får syn på den. Kan också tänka mig att den fungerar i ett uterum bland växter och mycket grönt. Vill man forstätta att jobba med den färgmässigt så är det bara att sätta sprätt på fantasin och ta fram färgpytsarna. Jag får iallafall hur mycket inspiration som helst bara av att se den, hur tycker ni?


Ha en fortsatt Trevlig Kväll nu! Själv ska jag fortsätta gå igenom tvätthögen, det är det man vill göra när man skaffat ny tvättmaskin ;)

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar