tisdag 10 juli 2012

Cafe Del Mar i den tropiska sommarkvällen

Det gäller ju att göra något av alla dessa regniga dagar vi har fått så här en bra bit in i sommaren. Den har dagen har jag valt att tllägna de där rummen som har blivit lite bortglömda i våt hus och då tänker jag främst på Tommys "legorum" där flera kartonger och hyllplan med lego brottas med lika många kartonger och lådor med filmer och cd-skivor. Det blev till att organisera filmer och skivor eftersom många skivor och filmer inte längre fanns i sina fodral medans vissa fodral var fyllda med både 2 och 3 skivor osv.  Jag fick nog ordning på det mesta tillslut och belöningen blev att jag hittade en skiva som jag saknat sen ett par somrar tillbaka...

Café Del Mar kommer gå igång på min spelare den där kvällen i sommar då grillen tänds och man sitter ute i den där tropiska sommarkvällen och man vill ha den där alldeles perfekta bakgrundsmusiken.
Det är mitt heta tips! 

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar