lördag 21 juli 2012

Glamour i all sin enkelhet...

En knapp vecka med strålande sol har spenderats med familj och vänner i Stockholms skärgård. Jag har njutit av flera resurangbesök på öarnas fantastiska krogar, fikat färska frukostfrallor och nybakade bullar från öarnas egna bagerier. Jag låter bilden tala för sig själv...


Ett och annat glas kall Champagne och frisk Rosé har intagits under klarblå himmel i sällskap med måsar och glada semesterfirande nära och ibland med intag av en lättare sill lunch ombord
på pappa "Kapten Anders" båt. Det kallar jag "Glamour" i all sin enkelhet. Ja, det är allt för härligt när såna här underbara dagar varje år fått bli en tradition med min syster och våra respektive.

Igår vände vi skutan hemåt och jag passade självklart på att insupa den vämande solen från aktersoffan.

Men så kommer man hem och det är precis som när man lämnade fastlandet, kyligt och regn. Det är tur att jag har lite uppdateringar att göra för Webb-butiken! Lite nya varor kommer att läggas in vartefter och redan nu finns lite påfyllt bland Fickuren under "Huldas Smycken och Accessoarer".
En av de nya uren är detta Camé smycke!



Då har jag påbörjat uppdateringar av Blogg och Webb-shop och hoppas att Ni hänger med!

//Annica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar