onsdag 4 januari 2012

TÄVLING!!!!

Den här veckan lottar jag ut en krok/hängare i form av en Kungakrona! De är så Maffiga och Ursnygga att hänga morgonrocken på i Sovrummet eller varför inte i Barnrummet! Varan finns förstås att Köpa i Butiken
under kategorin "Huldas Inredningsdetaljer".



Vill du vara med och Tävla om Kungakronan så gör du följande...
1. Gå in på Webb-butikens förstasida www.huldaantikdesign.se och dela Sidan på FB. Det finns en liten FB symbol i högra spalten på Förstasidan.
2. Skriv sedan en kommentar på Bloggen i detta Inlägg om varför just du ska Vinna. Glöm inte skriva
"avsändare" efter ditt Inlägg!

På Söndag den 8/1 presenterar jag den dragna Vinnaren i ett Inlägg på Bloggen. Vinsten skickas redan på Måndag!

Lycka till!!!

//Annica

4 kommentarer:

  1. jag behöver vinna den fina hängaren till mitt nya badrum, eftersom mitt hus är gammalt skulle en hängare passa utmärkt,även jag skull känna mig lite kunglig,Det är så roligt att kunna följa Hulda på Bloggen så jag ser fram emot ett nytt År /mvh Susann

    SvaraRadera
  2. jag borde vinna dessa underbara fina hängare för att dom skulle passa så ypperligt i mitt sovrum!!!! tack för en fin hemsida och blogg;)(lite smörning har ju aldrig skadat:)/linda abrahamsson

    SvaraRadera
  3. jag behöver vinna den här fina hängaren då den skulle passa utmärkt bredvid min dotters säng så jag kan hänga upp hennes pyjamas på morgonen och hennes vanliga kläder på kvällen :)

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vinna den fina hängaren som skulle passa perfekt i mitt kök till min kökshandduk där det står -Queen of the kitchen... :)Mvh Pernilla

    SvaraRadera