torsdag 12 januari 2012

Snart en stunds avkoppling..

Hej på Er!

Imorgon tar jag 24 timmar semester, jag och Tusse åker nämligen på Kryssning! Härligt! För oss som bor lite på landet är dessutom extra praktiskt att fara iväg ett dygn, äta och dricka gott och inte behöva tänka på hur man ska ta sig hem till obygden sent på natten. Lisa bor hos Farfar Leif  medan vi är borta så det kan inte kännas bättre :)


Ikväll har jag börjat packa väskan för den lilla resan och tänk att det alltid ska vara så svårt att bestämma sig för vad som ska med.. Jag hinner förmodligen ändra mig 100 gånger till innan imorgon!

Och Du! Glöm inte att besöka Butiken, den är ju Alltid öppen även om jag smiter iväg på lite ledigt ;)

Då säger jag Hej på ett tag!!
//Annica

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får en underbar kryssning nu! Det är ni värda :)
    Kram //Ida

    SvaraRadera