fredag 6 januari 2012

Ett glas rött vin och en chokladpralin ;)

Glamour Året har bara börjat och jag bestämde mig för en "Må Bra Dag".  Jag har på eftermiddagen unnat mig ett glas rött och en välgörande chokladmask för ansiktet. På med bästa Victoria Secret morgonrocken och masken. Det känns riktigt Lyxigt och väldigt skönt efteråt!





Det är en ledig dag och vi har varit i Kista Galleria för att spana in fina Parfymflaskor och snygga Stövlar men det va tyvärr inget som föll mig i smaken den här gången. Ville ju så gärna ha  en parfym med en sån där gammaldags pump men det verkar ju jättesvårt att få tag på.. Prada har en doft med en sån pump men den doften passade mig inte alls :(  Den var alldeles för kryddig.



Tusse däremot hittade ett Lego han velat bygga länge, ett Pirates of the Caribbean Skepp. Superstort och blir jättecoolt när det är klart. Känner jag han rätt är det snart ihopsatt! Titta så glad han är...  :)



Förresten, Ni glömmer väl inte att vara med i Utlottningen av den fina Kroken i form av en Kungakrona!! Kika i tidigare Inlägg om ni missat det för mer info.

Ha en Skön Kväll Nu
//Annica

1 kommentar:

  1. haha! tussen ser ju super glad ut;) men jag trodde sånt var till för barn runt 10år...vi gav precis ett på star wars till en 7åring:) men vad vet jag!/Linda

    SvaraRadera