söndag 8 januari 2012

... OCH VINNAREN ÄR!!

Tävlingen är nu avslutad och Vinnaren är...
Susann Björkman i Almunge. Grattis!

Tyvärr hade två av deltagarna missat att länka till webb-shopen och därmed förlorade chansen till vinsten :(  Vad tycker Ni, vill ni har fler liknande tävlingar på Bloggen, det va ju lite dåligt med deltagandet?!

Idag har jag , som förmodligen många andra i Sverige efter nypremiären av Gladiatorerna på TV4 igår, fått en liten skjuts med motiveringen till träningen. Har powerwalkat med Tusse och Lisa i drygt en timma och därefter kört lite hederlig "lantisträning" med traktordäcket.


För ett tag sedan gjorde jag ett riktigt fynd på Gården, hittade ett riktigt gammalt luftgevär i ett av flygelhusen uppe på vinden som jag tänkt jag ska använda till något i Inredningen i huset. Idag fann jag plötsligt platsen, den fick pryda väggen ovanför en av dörrarna och syns direkt när du kommer in från huvudingången i huset. Charmigt va??




Och så blev Tusse helt klar med sitt Lego skepp. Så här fint blev det!



Helgen har helt enkelt varit bra men jag ser redan fram emot en ny vecka. Kanske det t om kommer in lite Nyheter i Butiken...

Ha en fortsatt Skön Kväll Nu
//Annica

1 kommentar:

  1. jävlarns jag vann ej:)! fast grattis till mamma! fint skepp:)!bra jobbat tommy! å jag blir oxå sugen på att träna nu efter gladiatorena! men vad duktig du är!!!! å snyggt med bössan!/linda

    SvaraRadera