måndag 16 januari 2012

Annica, Lisas stagemom...

Har precis sett färdigt på det första avsnittet av "Mammor och Minimodeller" på Tv3. Spännande och roligt program tycker jag! Tänker mig att jag faktiskt är Lisas stagemom! Är ju självklart mån om att hon ska vara fin när vi är iväg, göra gott intryck på domaren i utställningen och vara den sötaste av Alla hundar framför kameran.
Vad tycker Ni om mitt jobb som Stagemom så här långt?



     Fotograf  Johan Wagreus har åstadkommit dessa fina bilder på min Prinsessa
Jag tycker alla mammor och döttrar ska göra som dom vill och jag tror att de flesta har roligt och trivs med uppmärksamheten, mer säger jag inte om programmet.

Ha en fortsatt Skön Kväll Nu!
//Annica

4 kommentarer:

  1. vad fin syrran min är!!!!

    VOV VQV från syrran Grace!!!

    SvaraRadera
  2. först å främst...gud vilka fina bilder på lilla lisa;)
    såg oxå programmet...var ju inte så farligt! men tycker kanske att några av mammorna är lite väl "för mycket":)....du verkar ju vara en mycket bättre stagemom;)!/linda

    SvaraRadera
  3. Tack syster Grace hälsar Lisa tillbaka!!

    //Annica

    SvaraRadera
  4. Tack Linda för din kommentar!! Resten har vi ju diskuterat på GoBiten :)
    //Annica

    SvaraRadera