torsdag 9 augusti 2012

Tema Färg

Har ni alltid varit säkra på vad ni ska svara när ni fått frågan "Vilken är din favoritfärg?"? Jag ska snällt medge att jag inte varit helt säker när den frågan kommer på tal! Det har alltid legat nära tillhands att säga Vitt, som fungerar Såå bra när man inreder och älskar Shabby Shic och Lantlig romantisk stil, eller Svart när man ska dra på sig en tröja till de där jeansen man brukar ha. Enkelt, snyggt och kan ju aldrig bli fel?! Känner Ni igen Er?
MEN! Nu har jag kommit på det, jag har "knäckt nöten" för min egen del... TURKOS!!

Så jag går nu bananas på Turkosa Detaljer och Accessoarer!

Har införskaffat denna HELT Fantstiska väska från "Desigual". Ett spanskt märke med mycket färg. För min del håller jag mig till accessoarerna i denna kollektion för att "pigga upp" allt annat
svart och vitt :)


Ett passande väsksmycke från "Rif Design" kommer jag att låta hänga sådär Snygg på sidan av väskan! Produkter från denna leverantör hoppas jag snart kunna presentera i vår Butik!


Dessa är ju bara "MÅSTE HA"! Såå läckra!! Vart håller alla Bloggsponsorer till när man behöver dom???


 En Underbar turkos krok som jag hänger smycken på i sminkrummet, så snyggt!! Passar till påfågeltapen därinne som också har inslag av Turkos!

Ska inte trötta ut Er mer med flera turkosa detaljer detta är förmodligen inte det sista ni sett här i bloggen på temat :)

Ha en skön Kväll nu!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar