tisdag 21 augusti 2012

Uppiggande Joggingtur!

När det blir långa stunder framför datorn, vilket det har blivit den senaste tiden, är det extra skönt att ge sig ut på en joggingtur.
Jag är så otroligt bortskämd med helt fantastiska stigar och gamla traktorvägar att springa på precis runt knuten. Något att ha i lurarna är förstås en bonus. Idag va det "Christer i P3" som fick sällskapa på den drygt 6 km långa turen. De hade som ämne idag, "Små saker som man stör sig på", där lyssnarna fick ringa in, sms eller maila  vad just de störde sig på och det va allt mellan himmel och jord kan jag säga, som när det inte finns krokar på offentliga toaletter där man riskerar att behöva ställa ner väskan eller jackan på ett skitigt och äckligt golv..





Ikväll är det ju säsongspremiär för "Svenska Hollywood Fruar" och det Måste jag ju bara se! Härligt att ha Maria Montazami tillbaka i rutan igen, hon är ju för gullig. Dessutom är det en ny "fru" som ska vara med så det blir ju lite spännande. Ska Ni kika?



Ha nu en Fortsatt fin Kväll alla!
//Annica

1 kommentar:

  1. Just det, lyssna på Sveriges Radios alla program.
    Det är kul att du gör reklam för mitt företag där jag jobbar.

    /din fotograf Anders

    SvaraRadera