onsdag 1 februari 2012

Mina Shabby Chic Projekt, Snart i Butik!!

Hej på Er!

Idag ska jag presentera mina senaste projekt! Jag har samlat på mig några från början redan fina saker men
som med lite Shabby Chic inspiration fått en helt ny look med lite hjälp av färg och sandpapper.





En Jätte charmig ljuslykta med tre stycken små tassar och en fin spira på toppen!



En Såå romantisk och Sirlig kanna. Shabby Chic!!



En Jättefin Bricka i en grå ton. Perfekt för dekoration med ljus eller för servering av kaffet och kakan.

Så här såg det ut när jag skulle sätta igång...



Jag kommer att fylla på varefter med fler Charmiga och Unika små Shabby Chic ting. Dessa kommer att kunna köpas i Butiken under Kategorin "Huldas Antikt & Kuriosa".

Trevlig Kväll
//Annica

1 kommentar:

  1. hallå,Annica vilka snygga saker du har innförskaffat,ÅÅÅ vilket snyggt upplägg och presentation av varorna,nu har du hammnat på rätt ställe,jag tror du har landat nu,,,

    SvaraRadera