tisdag 21 februari 2012

Målar och Fix Dag

Hej på Er!


Idag var det inte helt självklart att det skulle bli ett blogginlägg för när jag skulle till att skriva fungerade ingenting!! Jag kom inte åt min Blogg... Efter många knapptryck (fråga mig inte vad felet va eller hur jag löste problemet) så kan jag nu uppdatera med lite nytt :)


Idag har jag påbörjat ett litet projekt med en spegel som hängt i stallet i alla åt. Har inte tänkt på att den faktiskt är ganska snygg! Mörk och lite tråkig börjar den nu bli vit och vacker.


Har som vanligt putsat av spegelns ram med lite sandpapper och därefter rengjort med en målartvätt.
Nu har jag strukit på ett par lager med en vit grundfärg så fortsättning följer...


Håller även på med en termometer som kommer att finnas så småningom i Webb-butiken att köpa men än är den bara grundmålad. Den blir Såå Shabby Chic vacker!! 




Annars går dagarna så fort nu. Valparna börjar bli märkbart större och i helgen öppnade de alla ögonen. Huuur gulliga som helst!!
Lovar att uppdatera er med lite nya bilder på dom vartefter :)


Ha en fortsatt bra dag nu Alla!
//Annica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar