tisdag 14 februari 2012

En Ljuskrona får Nytt Liv

Har haft lite nya projekt på gång se senaste dagarna och nu tror jag att jag är klar med två av dom.

Den här smideskronan med tre länkar för upphängning har fått en ny look med en matt grå färg här ser ni en före bild...


och så här ser den ut nu...




På "efter bilderna" har jag tagit en girlang av murgröna som får slingra sig runt kronan, tänk vad det gör mycket! Detta är ju bara Liiite upp piffning men man kan ju välja att sätta in rosor och allt möjligt för att få sin egen prägel på kronan.
Frågan är bara om den är färdig?! Vad tycker ni? Alternativet skulle vara att den fick ett lager med en matt vit färg istället. Denna kommer hur som helst att kunna Köpas i Webb-butiken så fort jag bestämt mig om den är färdig eller ej, så hjälp mig nu!!

Ett annat projekt har varit en ljusstake som jag betyder en del för mig eftersom jag fått den i present för många många år sedan. Problemet med den är att den aldrig passat in någonstans p ga färgen tror jag men nu har den äntligen påbörjat en
förvandling, vad sägs?

Före...

och efter...




Nu ska jag förbereda lite Alla Hjärtans Dag middag.
Ha en Riktigt fin Hjärte Dag Ni också!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar