söndag 30 december 2012

Några tankar om 2012

Snart har vi lagt ytterligare ett år bakom oss och för min del har det innehållit lite av varje utan att det för den sakens skull inte varit något extraordinärt. Ska jag ändå nämna något extra fint så får det nog bli den kalla natten den 3 februari då Lisa fick 5 friska och helt fantastiskt söta Yorkshireterrier valpar, fick se dom växa upp till alldeles egna karaktärer.

Butiken fyllde ett år nu i höstas och det är ett år som har gått väldigt fort! Jag har genomfört flera ideér jag har haft för den och hoppas att kunna utveckla och förbättra den ytterligare för det är väl ändå så att vi alla vill börja på ny kula när det nalkas ett nytt år, nya mål sätts upp och prestationerna ska bli ännu bättre och lite i dom banorna tänker även jag så här en dag innan nyårsafton.



Något som har fått ta lite plats i min vardag det här året är konsten. Det har uttryckt sig i några målningar på duk med olja och akryl men den har också använts i fotosamanhang där jag har gestaltat flertalet figurer i olika miljöer som har känts riktigt spännande och roligt! Kanske har ni uppärksammat något av detta i blogginlägg utspridda under året? Där känner jag att jag inte är helt klar, kanske ska konsten få ta flera former?!  Ett exempel på detta är att jag har en stark vilja att fortsätta forma min kropp med muskler som byggstenar som jag påbörjat med största allvar det här året.
 
Jag vill också Tacka Alla Ni som besökt och handlat något litet eller stort i Butiken och som följt den här Bloggen!

God Fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar