tisdag 22 november 2011

..ska det bli tillökning är 2012?

Idag har varit en mysig dag och jag har "tassat" omkring på morgonen i mina tåskor för att de ska få en använd och nött look.
Har fått lite bra saker gjorda också, packat och skickat iväg paket från Butiken bl a.

Så har dagen kommit som jag väntat på Såå länge! Lisa har Äntligen börjat löpa! Så på torsdag i nästa vecka ska hon få träffa sin Diesel för andra gången. Jo, hon har träffat honom en gång tidigare men då var turen inte med oss och Lisa gick tom. Men denna gången ska väl allt gå vägen! Innan den stora dagen på Torsdag ska Diesel åka till Amsterdam i helgen och ställas ut, då håller vi tummarna för honom och Anette från Rosengårdens kennel förstås!

Här är Snyggingen Diesel

Nä nu måste jag lugna ner mig med en kopp kaffe. Tänk, snart är vi kanske en riktig familj...

//Annica

3 kommentarer:

  1. Kan ni bli mer familj? Jag vet då ingen annan familj som är så go och som man alltid känner sig så välkommen till! / Ahmanda

    SvaraRadera
  2. Du är Så gullig Ahmanda! Har varit och lagt ett kuvert till dig på lådan idag med lite kort...
    Ha en underbart skön kväll nu!

    Bamsekram till Dig
    //Annica

    SvaraRadera
  3. ni är ju redan en riktig familj annika!! men det är klart det är roligt med tillök;) håller tummarna att det går vägen den här gången! men jag måste säga att den där disel ser lite femenin ut;) har du fått kofterna? längtar så...drömde tillåmed om dom i natt...men då var dom inge snygga.... /linda

    SvaraRadera