onsdag 9 november 2011

Import Kina...

Nu var det alldeles för länge sen jag gjorde ett inlägg..  MEN jag har gjort en del sen sist och det roligaste är nog att jag gjort min första beställning från Kina.





Cool va??? 
Min vision med Hulda Antik & Design är att såsmåningom importera allt själv från te x. Kina och förmedla
Möbler och Inredning till andra butiker, så då är väl detta en bra början! Om 3 veckor finns denna Underbara ring hos mig!


En annan sak som hänt är att vår populära Romantiska Kofta i Grått har sålt helt slut, jag hoppas dock att jag kan få in fler för de är verkligen populära. Fick hem nya koftor idag men den enda grå som kom skickades till kund på en gång. Däremot har jag fått hem en ny färg i den koftan, men galet nog kan jag inte säga vilken färg det är. Skulle jag ändå försöka förklara är den någonstans mellan gammelrosa och brun, hmm Knepigt!
Jag lovar presentera koftorna med bilder senast i slutet på denna veckan, så håll ögonen öppna!


//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar