måndag 21 november 2011

...ett nytt Inredningsprojekt

Ja, för ett projekt lär det bli! Jag har äntligen fått hem mina Äkta Tåspetsskor. Hade egentligen tänkt mig ett par riktigt slitna tåskor som andas historia och äkta patina, men efter många om och men blev det ett par nya begagnade, så slita på dom får jag göra själv. Det var INTE lätt att få tag på några som kändes ok! Nu blir det till att använda dom som innetofflor när jag går runt här hemma och däremellan hänga upp dom lite här och var så att de slutligen hittar sin plats i huset i form av en inredningsdetalj. Jag har även stora planer för en fotosession med mig själv som huvudperson för att sedan använda ett lämpligt foto i svart/vitt tillsammans med skorna i inredningen.
Här har jag redan börjat experimentera med mina nya Älsklingar...



                                      Hängande över stolryggen i stora rummet...??

                                             ...kanske på golvet??


                                             ... lite spontant i matsalen??
                                   

...man måset ju prova! Har tagit ett par lektioner på Youtube och är
                                redan en Prima Ballerina


Nä, skämt och sido så har jag faktiskt dansat balett i 4 år på
Balettakademien på Döbelnsgatan i Stockholm när jag var liten,
så med detta lilla projekt plockar jag ju upp en del av min historia.

Hur som helst kommer det finnas anledning att uppdatera er på vad som händer kring detta inredningsprojekt framöver!

Under Kvällen kommer det att komma upp en Ny vara i Butiken under kategorin "Huldas Garderob". Det kommer bara att finnas 1 exemplar av varan så Först till Kvarn!!!

Ha en fantastisk Kväll nu Alla
//Annica

3 kommentarer:

  1. Åhh så roligt att du hittat dom tillslut! Jättefina =)
    Kram //Ida

    SvaraRadera
  2. Tack snälla ni för era fina kommentarer!! Jag blir SÅ glad <3

    SvaraRadera