söndag 15 april 2012

TÄVLING!!!

Nu är det åter dags att Tävla om ett fint Pris från Butiken! Den här hången kan du vinna det fina halsbandet med  "Äppelskruttet" i  en fin kedja. Det hela levereras i en fin presentpåse! Detta kan Du ju inte bara missa!! Tipsa gärna dina vänner att delta i utlottningen!


Vill du vara med och Tävla om Äppelskruttet så gör du följande...
1. Gå in på Webb-butikens förstasida www.huldaantikdesign.se och dela Sidan på FB. Det finns en liten FB symbol i högra spalten på Förstasidan.
2. Skriv sedan en kommentar på Bloggen i detta Inlägg om varför just du ska Vinna. Glöm inte skriva 
"avsändare" efter ditt Inlägg!


På Söndag den 22/4 presenterar jag den dragna Vinnaren i ett Inlägg på Bloggen.


Lycka till!!!


5 kommentarer:

  1. ojojoj så fint;)! så varför ska jag ha denna underbara lilla grej:) för att jag är en trogen annika vän och läsare av din glaumoriga blogg samt kund i din butik:)! och för att jag diggar dig:)kramar!!!/linda abrahamsson

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna för att jag diggar äppelslrutt:):)

    Denise sundberg

    SvaraRadera
  3. Hmm, varför ska jag vinna detta fina halsband?
    Jag skulle nog vilja vinna detta halsband för att jag tror att det kommer vara ett halsband som jag kommer trivas jätte bra med och för att det är så otroligt sött så man kan inte annat än le när man ser det :D. Må bäste man/kvinna vinna :)

    Kram Beatrice Engberg

    SvaraRadera
  4. Varför jag ska vinna detta fina halsband? Jo för att Halsbandet är enormt fint och kommer passa utmärkt runt min hals. ;)

    Cindy Malmsten

    SvaraRadera
  5. Varför jag skulle vinna, Det ska jag nog inte för jag vinner aldrig någonting... =)

    Mia Thelberg

    SvaraRadera